Politika
kvalitete tvrtke
Uspješnost
poslovanja i budući razvoj poduzeća West Trading Oil Company doo, stupanj
zadovoljstva korisnika usluga, vlasnika i radnika, te trajni i čvrsti odnosi sa
korisnicima usluga, ovisi o razini kvalitete u našem poduzeću.
Minimalna
razina kvalitete je ispunjavanje zahtjeva norme ISO 9001:2000.
Između
osnovnih tržišnih zahtjeva-cijena, profit i kvaliteta-kod odlučivanja se
prednost daje kvaliteti.
Kupac
je najvažniji faktor u ostvarivanju politike i ciljeva kvalitete. Zadovoljan
kupac je jamac našeg poslovnog
uspjeha. Svoj odnos sa kupcem gradimo na temelju međusobnog povjerenja, korektnog
obavještavanja i djelotvornog rješavanja problema.
Kvaliteta
nastaje u svim segmentima poslovanja, u svim fazama procesa , te u svim
postupcima pružanja usluga i na svakom radnom mjestu. Dostizanje zadane razine
kvalitete i poboljšanja, postiže se stalnom kontrolom, stalnim otklanjanjem
nekvalitete provedbom preventivnih mjera
što uključuje stalnu izobrazbu, modernu tehniku i organizaciju i način
upravljanja.
Uprava
je ovlaštena i odgovorna za provođenje politike i ciljeva kvalitete,te cijelog
sustava upravljanja kvaliteta, definiranog Priručnikom kvalitete. S ciljem
razvoja i poboljšanja sustava upravljanja kvalitetom, uprava potiče sve zamisli
i prijedloge s tim u vezi. Zaposlenici
u poduzeću su temeljni pokretač sustava kvalitete, jer oni direktno svojim
radom, zalaganjem i znanjem ostvaruju postavljene ciljeve. Svaki zaposlenik u
okviru svog ovlaštenja odgovoran je za kvalitetu obavljene usluge.